czwartek, 18 lipca 2013

Wielkie candy!!!

Długo zbierałam się do zorganizowania tego candy, ale w końcu się udało. Nazwałam to wielkim candy z dwóch powodów: po pierwsze nagrodą jest jedna z moich prac, którą uważam za wyjątkową (KLIK). Po drugie postanowiłam, że dam też kilka nagród - niespodzianek. 

- przedmiotem rozdania są kolczyki - pawie, zwycięzca zostanie wybrany spośród uczestników zabawy;
- dodatkowo dla kilku osób jest przewidziana nagroda - niespodzianka;
- ostatni dzień zabawy to 20.08.2013;
- zapraszam do zabawy każdego, wysyłka na terenie Polski.


Oto zasady:
- dodaj mój blog do obserwowanych;
- podlinkuj baner zabawy (umieszczony poniżej) na swoim blogu umieszczając go w pasku bocznym, link powinien prowadzić do tego posta;
- pozostaw komentarz z kolejnym numerem zgłoszenia;
- zostaw dla mnie jakąś inspirację - ciekawe zestawienie kolorów, kształt, motyw.

Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam!






132 komentarze:

  1. Nr 1
    Oj te pawie, które tak mi sie podobaja bo tyle serca i pracy musiałaś w nie włożyć.
    Z miłą chęcią zaczynam kolejkę, obserwuje Cię już od dawna.
    Inspiracja dla Ciebie kolorki róż ze szarością, ciekawi mnie bardzo co Ci wyjszlo by z takich kolorków :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię to zestawienie, myślę, że jesienią coś takiego stworzę. Dziękuję :)

      Usuń
  2. Ja dopiero teraz odkryłam Twojego bloga. Ale masz dziewczyno talent! :) Jestem pod wrażeniem bo widziałam różne prace, ale tu gdzie się wkłada serce wychodzą prawdziwe arcydzieła. Myślę, że pięknie będą wyglądać zestawienia kolorków: morski,fuksja,malina,lawenda,turkus...takie letnie kolorki, powiew lata :)
    pawie są cudne. Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki przecudne, gdyby mi się udało je wygrać, chodziłabym " jak paw" z nimi oczywiście bo uwielbiam biżuterię, a Twoja to prawdziwe arcydzieło.
    Maluję teraz motyle i moja podpowiedź na kolczyki to właśnie motyle w kolorach wczesnej jesieni: złoto, ciemna czerwień, rudy, a oczko na skrzydełkach w kolorze szafiru. Zaraz znajdę mojego posta, w którym zamieściłam wymarzonego motyla...
    A drugi pomysł to anioły- szafirowo- zielone z dodatkiem bladego różu, już je widzę:-) oczyma wyobraźni! Dlaczego ja nie umiem " sutaszować"?
    Bardzo Cię pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.5porroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 3. Nic nie stoi na przeszkodzie zacząć :) Znalazłam tego motyla, który przysiadł na aksamitkach. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Dopisek- mój post jest z 27 maja- motyl to uskrzydlone piękno- zapraszam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem tej misternej pracy. Kolczyki są cudowne. Zapisuję się również. Oczywiście motyle mają nieograniczone kształty i kolory. Łączenie kolorów to też jest temat rzeka. Np.: 1)nieb.j.,nieb.średni, nieb.ciem., fiolet śr.,wrzos c. ;2) chaber,fuksja,turkus j.,turkus śr.,ziel śr.,fiol.j.,wrzos,czekol.c. ;3)beż c.,brąz śr. i ciem., czerw., bordo; 4) fuksja,oliwka,ecri ; 5) śliwka,granat,ecri,czarny ; 6) cytryna,bordo,fiol.c.,turkus j. 7) nieb.j.,róż pudrowa,lila j. itd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 4. Bardzo podobnie zapisuję inspiracje kolorystyczne, ale zwykle na karteczkach, które gubię... Dziękuję za garść inspiracji!

      Usuń
  6. 5. Z miłą chęcia się zapisuję na te cudne kolczyki :)
    A inspiracja... chmmm... Może kolorystyczna morski turkus i brąz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię to zestawienie, z małym dodatkiem beżu.

      Usuń
  7. zgłaszam swój udział pod numerem 5! jeżeli chodzi o połączenia kolorystyczne, to ja bardzo lubię te wynikające z otoczenia, a świetną skarbnicą pomysłów jest https://www.facebook.com/designseeds?fref=ts, uwielbiam! co widać na moim blogu ;-) a z krztałtów to chętnie zobaczyłabym biedronkę i aparat fotograficzny, próbuję je rozrysować, ale ciągle brakuje mi tego czegoś... pozdrawiam i zapraszam do siebie Ataja Artesania
    www.atajaartesania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę super! Ja z mojej strony mogę polecić pinterest - jest tam mnóstwo sutaszu, beadingu i innych wspaniałych rzeczy. Mam nawet swoją tablicę ze schematami koralikowymi - link w pasku bocznym.

      Usuń
    2. oooo fajnie, zaglądnę tam na pewno ;-) coś źle policzyłam wpisy ;-)

      Usuń
    3. TO moja wina, za rzadko moderuję :)

      Usuń
  8. Jakże mogłabym odpuścić sobie takie candy, no mowy nie ma:) Banerek pobrany, podlinkowany. Co do sugestii w sprawie inspiracji, trudna sprawa, myślę że ty sama jesteś jedynym słusznym źródłem własnych inspiracji, jednakże ogromnie podobają mi się twoje interpretacje drzew, liści i innej roślinności. A numerek porządkowy poproszę ustalić odgórnie, bo chyba zawsze jest jakieś przesunięcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesunięcie jest i tym razem :) Numer 7. To prawda, najbardziej inspiruje mnie natura. Muszę pomyśleć o czymś w tym kierunku, mam nawet kilka pomysłów, pewnie jesienią je zrealizuję.

      Usuń
  9. Te pawie wpadły mi w oko już jakiś czas temu :-)
    Co do inspiracji... ostatnio spodobało mi się połączenie różu i zieleni... A co do formy/kształtu... nie mam pojęcia! ;-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 8. Róż i zieleń... Oryginalne, ale występuje w naturze!

      Usuń
  10. obserwuję jako Gacek
    baner na to-co-daje-szczescie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace, jestem pod ogromnym wrażeniem. Zgłaszam się więc pod numerem 10. baner na moim blogu robotkinatalii.blogspot.pl
    A inspiracją niech będzie woda bałtyku i jego plaże- tak wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite, cudne, wspaniałe, fantastyczne, jedyne w swoim rodzaju... i mogłabym jeszcze tak długo. Te pawie są fantastyczne, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia i MARZĘ by takie cuda mieć i dumnie w nich paradować po mieście :)
    Wszyscy piszą o połączeniu kolorów, więc nie będę się już powtarzać ja może zaproponuję kształt, np muszli, gałązki z liśćmi, ważki, albo róży i tym podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 11. Miło mi, że podobają ci się pawie i widzisz ich bardzo praktyczne zastosowanie :)

      Usuń
  13. Pawie przepiękne tak jak wszystkie pozostałe prace. Po prostu cuda :)
    Blog obserwuję już od jakiegoś czasu i pilnie sprawdzam wszystkie nowości :) zapisuję się na candy pod nr 11 jako Silent Madeleine.
    Moja propozycja na inspirację to zielone pole, na którym rosną mlecze, także zieleń i złotawy odcień żółtego.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam oczywiście do siebie :) www.koralikpokoraliku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 12. Inspiracja warta zapamiętania, pozdrawiam!

      Usuń
  14. Pawie są zachwycające, wielkim zaszczytem byłoby nosić je na uszach. Widać w nich ogrom włożonej pracy, dużo cierpliwości i miłości. Cudo.
    Dla mnie najbardziej inspirujące jest to, co mnie otacza. Z checia zobaczyłabym w Twoim wykonaniu biżuterię w żywych, energetyzujących, mocno nasyconych kolorach. Tutaj kilka obrazow :
    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRZGYY9SH4eqWVWNIX9SlLu7aNbN9duBPU733QprNpc4OgwOnS4

    http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQmXqQnshyOJu87C88EVRJFMHNuaSscI3ZMrNRQb6gOmqAiHLc1

    Jak również w takich barwach :
    http://www.tapeta-kolorowe-jezioro-polarna-niebo-zorza-gwiazdy.na-pulpit.com/zdjecia/kolorowe-jezioro-polarna-niebo-zorza-gwiazdy.jpeg

    Kształty, hmm, może coś geometrycznego ? Trójkąty, kwadraty ?Tego jeszcze w sutaszu nie widziałam :)
    Banerek na moim blogu: www.katalin-handmade.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło
    Katalin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 13. Bardzo dziękuję za miłe słowa, zwłaszcza że bardzo lubię Twoje prace. Geometria i sutasz wydają się nie lubić, ale może będzie to małżeństwo idealne? Dziękuję za garść inspiracji i pozdrawiam.

      Usuń
  15. W morskich kolorach, w kształcie muszli.Muszelek oczywiście, nie toalety:)
    14

    OdpowiedzUsuń
  16. Numer 15. Z miłą chęcią zgłaszam się i ja:) Jeśli chodzi o inspiracje to ja proponuje zestaw kolorystyczny mięta - pudrowy róż -biel :) lub fiolet - limonka, żółty - szary. Pomyślałam też czy nie dało by rady stworzyć opaski na włosy lub pasku z soutache do małej czarnej zamiast typowej biżuterii? A z kształtów? może ważka? jakaś egzotyczna ryba? Pozdrawiam i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje prace zachwycają.
    Pozdrawiam i chętnie zamieszczę.

    OdpowiedzUsuń
  18. 15... chyba :P

    Kocham pawie :) Ale moje ulubione zestawienie kolorystyczne to brąz z turkusem :)

    http://anek73.blox.pl/2013/07/Rozdanie-u-Lolissy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 17, to bardzo ładne połączenie, ja lubię chłodny brąz i trochę beżu :)

      Usuń
  19. Piękne są pawie. Nie ustawiam się w kolejce. Dam szanse innym. Pozdrawiam i zapraszam na kregulaart.blogspot.com i kregulaart.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście i ja się zgłaszam-jak mogłabym tego nie zrobić :)-pawie już wychwalałam przy okazji wyzwania więc wiesz, że mi się baaardzo podobały :).
    Co do inspiracji to chetnie zobaczylabym zachód słońca w Twoim wykonaniu.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 18. Pomyślę, wolę wieczór i noc niż zachód słońca, ale trzeba sobie stawiać wyzwania.

      Usuń
  21. Od dawna nie nosiłam kolczyków jakoś przestały mi się podobać - ale Pawie to bym nosiła i była bym dumna jak Pawica! dopisuje się do olejki. Bardzo misternie je uszyłaś - jestem pełna podziwu. Może zainspirują Ciebie kolory: srebrny, brudny róż i odrobina grafitu? Bądź lawendowy z zielenią- tyle jej rośnie i cudownie wygląda.Banerek na http://czarymargo.blogspot.com/
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 19. Bardzo lubię szary z różowym, a lawenda w dużej ilości rośnie przed moim domem! Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  22. Z chęcią się zgłoszę jako numer 15 banerek jest na moim jedynym blogu (www.mamswojemiejsce.blogspot.com.) Co do zestawienia kolorów lub czegoś w tym stylu to proponuję jasny róż z szafirem lub po prostu róż z niebieskim. Mam też wybrany kształt wg. mnie ambitny i zimowy - śnierzynka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 20. Ciekawe zestawienie kolorów, dziękuję :)

      Usuń
  23. Numer 21 ;)
    SZCZĘŚLIWE OCZKO - miejmy nadzieję bo to moje pierwsze Candy w życiu! :)
    Jak pewnie zauważyłaś, często goszczę u Ciebie - zachwycona jestem Twoimi pracami, co wielokrotnie podkreślam.
    Ciekawa jestem takiego zestawienia:
    złoto+fiolet+beż - takie pomieszanie Dionizosa ze złotym Słońcem ;)
    Wszystko w klimacie ciepłym, letnim - śródziemnomorskim :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Ciekawe zestawienie, nie powiem, a bardzo lubię fiolet i beż, serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  24. Pawie są cudne, bardzo by mi pasowały do mojej lnianej, granatowej sukienki na rozpoczęcie roku szkolnego. Staję w kolejce z nadzieją.
    Moja propozycja to kolory fioletowe i lawendowe, ja uwielbiam zapach lawendy i w tym roku bardzo mnie ogródek wynagrodził obfitością jej kwiatów.
    http://roznosci-dora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 22. Uwielbiam fiolety i lawendę, u mnie przed domem lawenda kwitnie dwa razy w roku! A ile wokół niej owadów!

      Usuń
  25. Ależ mi wyszło- nr 21. Może to nareszcie zapowiedź wygranej??Bo ja ciągle czekam. Uwielbiam kolczyki, uwielbiam niebanalne. Kilkanaście lat temu dałam poszleć fryzjerowi - kolory określały wszystlie znajome jako "Pawie".Czego tam nie było, zieleń, żółć, fiolet, niebieski. Bardzo lubi w biżuterii motyle i ważki - a teraz chyba i pawie.Lubię ryzyko i łączenie kolorów, które podobno do siebie nie pasują. Moje aktualnie ulubione to fiolety, żółcie, niebieskości, szarości, rdzawe i ...- koniec. Twoje prace obserwuję i zachwycam się nimi:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 23. Ciekawa inspiracja - owady. W tej konkretnej pracy pomieszałam kolory, czego normalnie nie robię. Przypuszczam, że kiedyś dam czadu - z fryzurą może już nie, ale z sutaszem jak najbardziej :)

      Usuń
  26. 24. Kolejne wspaniałe candy u Ciebie i z wielką przyjemnością się zapisuję:D
    podoba mi się połączenie szarości i różu, ciemny róż z zielonym, delikatna zieleń z różem i może odrobina szarości - o rany nie miałam pojęcia, że ten róż mi tak w głowie siedzi :p pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne kolory chodzą nam po głowach, pozdrawiam.

      Usuń
  27. Jak się cieszą moje oczy tym czym je karmisz wspaniale ze tutaj trafiłam są piekne uwielbiam pawie ptaki dumnie prezentujące swoje bogactwo ferię barw ustawiam się grzecznie w rzadku spragnionych by je miec już dodaję do obserwowanych i będe juz tutaj czesciej a moją podpowiedzia skromną dla Twojej inspiracji niech beda kryształki zaplecione w sznureczki w kolorze bieli i srebra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 25. Witam na blogu! Akurat lubię biel i srebro, z odrobiną jasnej szarości. Ale muszę pomyśleć o czymś megakolorowym!

      Usuń
  28. Mój numerek to chyba 26 :)
    Obserwuję jako "Crow", banerek umieszczony na blog.sowiarnia.pl

    Jeśli o inspirację chodzi, to z chęcią zobaczyłabym sowę (tego się można było domyślić), kota albo... jaszczurkę. Lub dowolne esy-floresy w czerwieni i granacie.
    PS: Pawie są boskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Myślałam o kotach, bo je uwielbiam, a kiedyś widziałam sowę z sutaszu!

      Usuń
  29. Mój numer 27 :)
    Obserwuję jako Katarzyna D. (nazwiska pełnego nie podaję)
    Baner umieszczony :) link- http://poszukiwane-okazje.blogspot.com/

    Jeżeli zaś chodzi o inspirację na kolory to idealne zestawienie to miętowy lub zielony, czerwony, brzoskwiniowy i turkus.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście się zapisuję na pawie.
      Nr 28
      Inspiracja: Krajobraz Afryki

      Usuń
    2. Byłam w Afryce, to naprawdę wspaniała inspiracja! Mnóstwo kolorów, ale największe wrażenie zrobiła na mnie pustynia i targi pełne różnokolorowych przypraw.

      Usuń
  30. Nr 28
    Inspiracje z etno wzorów z Peru i Chin:

    http://image.made-in-china.com/2f0j00AMSQtadIrOqb/Chinese-Knot-Keychain.jpg

    http://www.handmade.cc/wp-content/uploads/2011/07/Chinese-Knot5.jpg

    http://www.beadspage.com/shop/catalog/images/s_chinese_knot.jpg

    http://img0.etsystatic.com/000/0/5810291/il_570xN.260419926.jpg

    http://3.imimg.com/data3/RO/RT/MY-360648/elegant-stone-studded-mangalsutra-pendent-with-gold-finish-and-matching-earrings-250x250.jpg

    http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/305392176/chinese_knot_cord.jpg

    http://image.made-in-china.com/2f0j00cvJTypDCLHke/Chinese-Knot-Button-CK-006-.jpg

    http://thumbs.dreamstime.com/thumblarge_454/1258681120SRSFq9.jpg

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. 30. Zapoluję chętnie! Kolorystycznie w sutaszu to tak: miętowy zielony i ciemne odcienie fioletu, turkus i brąz, pudrowy róż i bordo - czyli tradycyjna i nudna jestem w tym temacie
    Najlepsza inspiracja? Biżuteria hinduska. Motywy naturalne - i owszem, kolczyki-żabki kiedyś uszyłam. Fajny byłby kameleon z takim zakręconym ogonkiem i wielokolorowy.
    Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam kiedyś kolczyki - żabki z sutaszu, ale kameleon to świetny pomysł!

      Usuń
  32. 31 :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pawie genialne :) Jeśli chodzi o moje ulubione zestawienia kolorów to są to fiolet z zielenią, brąz ze złotem, błękit i złoto, niebieski i żółty oraz czerwień i czerń. Uwielbiam też wszystkie kolory tęczy razem :) A moim ulubionym motywem są polne kwiaty: stokrotki, maki, bławatki, niezapominajki oraz owady: biedronki, żuczki, motylki, ważki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. 31. Chętnie przyłączę się do zabawy:) Cudne są te pawie:)

    Ja bardzo lubię połączenia czarnego z różnymi innymi kolorkami np. żółtym, czerwonym, białym, różowym i fioletowym.. Bardzo lubię też połączenie fiolet zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 32. Mój ulubiony kolor to czarny, jest najbardziej uniwersalny. A zaraz potem fiolet. Pozdrawiam!

      Usuń
  34. Numer 33. Od kolczyków nie mogę oderwać wzroku :) A jeżeli chodzi o inspirację to.. hmm.. może smukłe jaskółki w kolorze brunatnym lub granatowym :)
    Pozdrawiam
    osobliwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nr. 34
    Zgłaszam się!
    - obserwuję bloga,
    - baner jest na moim blogu: http://fashion-is-mykryptonite.blogspot.com/,
    Uwielbiam biżuterię z muzyką! Np. kolczyki - nutki, wisiorek z baletkami, breloczek - słuchawki. Coś takiego na bank, by mi się spodobało!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam kiedyś sutasz inspirowany muzyką! To naprawdę ciekawy pomysł!

      Usuń
  36. Nr 35
    Obserwuję bloga, ciesze się, ze przypadkiem na niego trafiłam.

    Motyl w kolorach zachodzącego słońca :)

    Pozdrawiam
    ludeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiem, że już widziałaś...
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/07/aaaaaaaaaa-wyroznienie.html
    ale jeszcze raz gratuluję :-)
    Miłego dnia
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  38. Nr 36 chyba
    Kolczyki są piękne. Ja uwielbiam motywy roślinne i zieleń i nigdy mi tego mało, więc może taka inspiracja, chociaż widziałam Twoje dębowe liście (piękne są:)) Zaobserwowałam jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. dzień ogłoszenia wyników candy, będzie jednym z najszczęśliwszych dni w życiu zwycięzcy :)
    Jeśli chodzi o inspiracje - to może połączenie pomarańczy, brązu i bieli? Takie kolorki ma śliczny motyl Rusałka admirał :)
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kolejne cudowne prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. numer 36

    Bardzo chętnie wezmę udział, może tym razem będę miała szczęście. Dla mnie inspiracją są Svarowskie Rivoli. Już miałam kilka podejść i nie bardzo potrafię sobie z nimi poradzić, ale się nie zrażam. Serdecznie polecam bo dają piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  41. 39

    Kolczyki są cudne :).

    Z chęcią bym je ponosiła, zapisuję się.

    Co do inspiracji to może ptaszek w kolorach tęczy :).

    OdpowiedzUsuń
  42. Numer 39;)
    Jejku nie wierzyłam, że można zrobic coś takiego w sutaszu! Co p[rawda zetknęłam się z nim dopiero w tym roku i to jedynie na blogach, nigdy na żywo, ale jestem pod ogromnym wrażeniem, a tu takie dzieło!
    Mhmmm pomysły…
    Mogę napisac ci co mi się osobiście niezwykle podoba w tej technice – przepiękne naszyjniki, ale nie takie zwykłe , gdzie z sutaszu wykonana jest jedynie zwieszka, tylko całośc:) Wygląda to niczym ozdoba ze średniowiecza, ale jest to przepiękne^^
    Myślałaś też o robieniu z sutaszu zawieszek do bransoletek? Być może to pomysl cudaczny i niewykonalny bo na sutaszu się nie znam zupełnie, ale myślę, że by to mogło pięknie wyjsc^^ Sutaszowe zawieszki połączone z rzemykową bransoletką… :)
    A kolczyki w kształcie smoków? Z oczkiem z kamyczka, i żeby smok był generalnie tak zawinięty koło większego oczka? Nie wiem jak to opisac, chociaż widzę to przed oczami wyobraźni:D Kolorów ci nie podję bo myslę, że ty to najlepiej wymyslisz^^
    Mhmmm… A coś ostrzejszego… Jakby tak połączył technikę sutasz z cwiekami? Osobiście sobie tego nie wyobrażam, ale może?
    Piękne byłyby kolczyki w kształcie łzy… W odcieniach błękitów, z przepięknie cieniowanym środkiem….
    Albo skoro zrobiłaś takie piękne pawie może spróbowałabyś zrobic kota, a właściwie głowę z przednimi łapkami takimi zawiniętymi, malutko tułowia i żeby jego ogon tak był fajnie zawinięty?;)
    Wrr osobiście strasznie boję się pająków i mam taki do nich wstręt, że ciężko to nawet opisac, ale z sutaszu taki pajęczak mógłby wyjsc ciekawy;p
    Mhmm… co jeszcze:) Wszelkie motywy motyli, aniołów i serc:) Serc przede wszystkim – to jest chwytliwe^^
    Heh moja wyobraźnia mnie już chyba ponosi, ale wyobrażam sobie kolczyki w kształcie saksofonu:D
    Tak myśle i myslę i już nie wiem co bym jeszcze mogła zaproponowac. Moja mama strasznei uwielbia wszelkie motywy roślinne w biżuterii, może coś z tym?
    I tak sobie w ostatniej chwili wyobraziłam sutaszowi jaszczurkę z takim rubinowo czerwonym kamieniem-okiem^^
    Jeśli jeszcze coś wymyślę to dopiszę;) Dodałam do obserwowanych.
    Banerek dodany na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 40. Widziałam świetne zwierzątka z koralików, a pająki były prześliczne :) Inspiracji ciągle szukam i spisuję, bardzo dziękuję za Twoje i pozdrawiam.

      Usuń
  43. Jejku! dziewczyno! Dopiero teraz zaczęłam oglądac twojeg bloga. Masz tyle pieknych prac, że to się w głowie nie mieści - czerp inspiracje i pomysły z tego, z czego czerpałaś do tej pory, bo to sa naprawdę przepiękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  44. 41 zapisuję się po te cuda....a zestawienie kolorów szaro- turkusowy i szaro -czerwony:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestawienia szaro-czerwonego użyłam już wcześniej, ale nie pomyślałabym o szaro-turkusowym, ale wydaje mi się świetne! Dziękuję!

      Usuń
  45. 42 staje w kolejce po te cudowne kolczyki:-) a zestawianie kolorystyczne dla Ciebie to: fiolet z czerwienią( który bardzo lubię) i szary z fioletem:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Fiolet to po czarnym mój ulubiony kolor! Z czerwienią i ostrym różem wyglądałby naprawdę zadziornie!

      Usuń
  46. 43 - zgłaszam się i ja, nagroda bardzo kusząca i nie mogłabym sobie odpuścić :) banner już dodany na domordoruwlewo.bolgspot.com :)
    obserwuję jako izu.
    a z inspiracji polecam zestawienie kolorystyczne fioletu z czernią, ew ze srebrnymi dodatkami - moje ulubione :) oraz motywy ze Środziemia, jeśli czytujesz fantastykę - jak liście z Lorien czy ślady hobbicich stópek ;)
    przy okazji zapraszam na nasze candy - http://domordoruwlewo.blogspot.com/2013/07/wakacyjne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam "Władcę Pierścieni" i to naprawdę świetna inspiracja za którą serdecznie dziękuję.

      Usuń
  47. 44- obserwuję od dziś jako Gattesco, a baner konkursu wstawiłam na http://gattesco.blogspot.com/ i nie mogę się napatrzeć! Tyle dzieł sztuki... Jesteś prawdziwą artystką :)na pewno będę tu zaglądać duuuużo częściej.

    A do inspiracji podejdę w inny sposób- nie podrzucę Ci kolorów, a mój ulubiony motyw (tym razem w tatuażu) http://imageshack.us/scaled/landing/836/1xcl.jpg
    Zwierzęta wypełnione etnicznymi wzorami. :)

    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  48. 45- przepięne pawie, bardzo mi się podobają:)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po te cudowności, a co do inspiracji to kolory pospolitych bratków czyli fiolet i żółty - muślę, że byłoby pięknie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. 46- Zgłaszam się do rozdania z wielką chęcią i nadzieją na wygraną. Jestem pod wielkim wrażeniem dla tych kolczyków. CUDA :).
    Baner na moim blogu kamilove-arcydziela.blogspot.com po prawej stronie.
    Uwielbiam Myszkę Mikki i Minnie więc mogłabyś zrobić coś z tym motywem.

    OdpowiedzUsuń
  50. 47 - lubię posiadać takie kolczyki , które wkładam tylko przez kilka dni lub tylko raz w roku, np na Boże Narodzenie czy Halloween . Może takie zrobiłabyś. Widząc co umiesz wierzę,że dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych, może się po prostu temat nie spodobać ;-)
    Oczywiście wpisując nr zapisałam się na losowanie. Teraz będę marzyć;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  51. 48 - Cieszę się , że tu trafiłam, robisz przepiękne rzeczy, niepowtarzalne, bo choćby takie sama a jednak zupełnie inne, przez to zachwycające podwójnie. Chętnie stanę w kolejce, a nóż mi się uda :)
    Jeszcze nie rozejrzałam się dokładnie, może już robiłaś - kolczyki pawie pióra, widzę je oczyma wyobraźni :)
    Pozdrawiam i zapraszam na swoje niespodziankowe Candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno zajrzę!

      Usuń
    2. Moderuję komentarze, więc pojawiają się one po mojej akceptacji, stąd poślizg.

      Usuń
  52. Przecudnej urody są te kolczyki:)))
    motyle jako inspiracja:)
    Te same kolczyki tylko biało-czarne:)
    Serdecznie pozdrawiam i dołączam do ogonka:)

    OdpowiedzUsuń
  53. numer 50
    inspiracją dla mnie, jest motyw starożytności, kolory rdzy, pomarańczu i złota w połączeniu ze świeżością błękitnego oceanu..
    Jak gdyby znaleźć stary indyjski kolczyk na piaskowej plaży..
    Chciałabym wygrać ponieważ 20 sierpnia są moje urodziny :D :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem 51.
    Mój blog: http://crazytruecreative.blogspot.com/
    Dopiero rozkręcam bloga, więc są na razie same informacje o candy.
    Strona która mnie inspiruje to: http://psimadethis.com/
    Moje ulubione inspiracje z tej strony to:
    http://psimadethis.com/image/42355513399 trochę serc :-)
    http://psimadethis.com/image/40176376572 modne owady
    http://psimadethis.com/image/46336262676 różyczki i fajne kolory
    http://psimadethis.com/image/42926567423 tu też serca

    OdpowiedzUsuń
  55. Chyba jestem 52, szanse nikłe, ale te kolczyki są niesamowite (jak wszystkie Twoje prace, z tego co zdążyłam zobaczyć!)

    A inspirację zostawiam letnią - latawiec z kokardkami na sznurku. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jestem ostatnia 53 , kolczyki tak cudowne że chciałabym je mieć !
    Jeżeli chodzi o inspiracje to może jakiś panterkowy wzór :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  57. 54 (chyba) Trafiłam tu przypadkiem, ale muszę ustawić się w kolejce, bo pawie są cudowne! A inspiracje....ja uwielbiam morskie motywy i kolorystykę, więc może zrobisz kiedyś coś w tych klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 54. Planuję zrobić coś takiego, ale ciągle brakuje czasu...

      Usuń
  58. nr 55. Już kilka dni temu zbierałam się do zapisu i jakoś mi uciekło. Ale jestem:) Twoje zdolności mnie powalają, to co robisz to dzieła sztuki. Pawie są obłędne :) Baner za moment zawiśnie u mnie na stronie. A kolorystyka może limonka, fiolet, brąz, turkus...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. nr 56 :)
    zapisuje się - piękne kolczyki !
    a moja inspiracja kolorystyczna to coś lekkiego z mocnym akcentem :) biel-amarant-pomarańcz :)lub kolczyki jak dzwoneczki ( kwiaty) w niebieskościach i fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
  60. nr 57
    Jak dla mnie, super są połączenia standardowe, ale zarazem eleganckie - biel, czerń i szarość, a jeśli chcemy to trochę ubarwić to dorzućmy żółty, ale taki troszkę musztardowy :)
    A może brązy i beże ? :) Albo ciemny brąz, biały i niebieski bardzo jasny :) Mam nadzieję, że uda się coś upolować w rozdaniu :) Pozdrawiam :)
    http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/

    OdpowiedzUsuń
  61. nr 58
    Te pawie są absolutnie przepiękne! Pragnę! Oby los się do mnie uśmiechnął.
    Jeśli chodzi o inspiracje, ostatnio przerabiałam pozornie zwykłe połączenie bieli, brązu i maliny. Wyszła taka kawa latte z syropem malinowym :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się :)
    Moja inspiracja: żółto-niebieski owal ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Numer 60.
    Banner u mnie po prawej: http://madeinmyhand.blogspot.com/
    Inspiracją ode mnie niech będzie malarstwo sumi-e, jestem ciekawa w jaki sposób odwzorowałabyś je za pomocą sutaszu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. zgłaszam się nr 61


    mysle ,ze ciekawym polaczeniem bylby wzor a la wodorost
    z czarno białymi sznureczkami i turkusowymi szkiełkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Jestem numerem 62 :)

    Pająki, które jako pierwsze przyszły mi na myśl już były.
    Może więc z okazji minionego Woodstocku - coś Woodstockowego? Jestem ciekawa jak bardzo można wykorzystać ten klimat, tą muzykę i wszystko wokół, by wykonać biżuterię.

    Pozdrawiam i życzę wielu pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  66. PS. Pierwszy raz biorę udział w Candy i nie wiem czy dobrze podlinkowałam. Mam nadzieję, że jest ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Numer 63, na pewno szczęśliwy numerek :-)
    Marzę o kolczykach z sutaszu, a TAKIE kolczyki są dla mnie szczytem marzeń :-) A jeśli chodzi o inspirację, to może... papugi? :-) Serdecznie pozdrawiam - CreaDiva www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Nr.63 to będzie idealny paw na żonkowe uszy, zatem łapię dzisiaj szczęście za nogi i staję w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Jarek
    czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Mój nr. to 65 , jestem tutaj pierwszy raz i jestem zachwycona Twoimi pracami , jeśli mogę wybrać to te pawie są cudne , kolorystyka srebrno , czarno, czerwona , pozdrawiam i zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  70. Nr 66. Też trafiłam do Ciebie przypadkiem i oczu nie mogę oderwać od Twoich sutaszy. A pawie, którymi nas kusisz, rzeczywiście niesamowite!
    Moja inspiracja, jaką chciałabym zostawić to kłębiasta chmurka w błękitach i lazurze, a ponad nią - jakżeby inaczej ;-) - wierzchołki skalistych gór :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  71. Nr. 67. (mam nadzieję, że szczęśliwy)
    O jej ale długaśna ta kolejeczka ale i tak w niej staję.
    Myślę, że wspaniałe wyglądałyby kolczyki w kształcie ważek, albo np. bransoletka przedstawiająca motylka a jej skrzydła łączyłyby sie na całej ręce :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  72. nr. 67 może ta siódemeczka będzie szczęśliwa kto wie:P
    aaa co do kolorów? to dla mnie bajką i ideałem było by zestawienie szarości z ciepłą soczystą zielenią.. i do tego kamień piękny kamień .. kolczyki w kształcie owalnym ze ślicznym ciemnym zielonym oczkiem otoczone bajkową szarością. aa co do twoich pawich to bajka!! mam nadzieję ze mi się uda a jak nie to będę próbowała:) aaa i mail bo nie mam bloga: daria_gj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 68. Dziękuję, wspaniałe inspiracje. Szarość i zielony to musi być ciekawe połączenie.

      Usuń
  73. 69 Banerek juz na blogu ;) ew-ewel.blogspot.com Zestawienie kolorów hm... Może fioletowy z białym?Ale pani nade mną dobrze wymyśliła zestawienie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. 70. A u Ciebie jak zwykle takie cudowności, że w leksykonie brakuje słów dla wyrażenia zachwytu ;) Moje zestawienie kolorów to oczywiście różne odcienie fioletów, koci kształt, z motywem fikuśnie podrygującego motka ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. 80. Cudowne, chętnie się zapiszę. Co do inspiracji, słaba jestem w inspirowaniu innych:) Ale zapraszam do siebie, może coś wpadnie w oko i zainspiruje:)
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. 72.
    Z miłą chęcią i ja dołączę do zabawy, a pawie kolczyki są prześliczne:) Czy jest jeszcze coś co mogłabym Ci zaproponować skoro tak wspaniłę prace podziwiam na Twoim blogu:) Może z racji tego, że uwielbiam frezje za ich magiczny zapach i kształt to zaproponuję Ci taka kolorystykę:
    http://www.google.pl/imgres?imgurl=&imgrefurl=http%3A%2F%2Fforum.we-dwoje.pl%2Ftopics10%2Fwiazanki-i-bukiety-slubne-vt454%2C2760.htm&h=0&w=0&sz=1&tbnid=dN5YDzWm1_7PiM&tbnh=235&tbnw=204&zoom=1&docid=G5dnrOtu1lRAAM&ei=yBISUoTsFNSY0QXnmYCoCw&ved=0CAEQsCU

    http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1280&bih=659&tbm=isch&tbnid=Ze3pR8iKtyzyDM:&imgrefurl=http://babiniec-cafe.pl/viewtopic.php%3Ft%3D21692&docid=ycaPbGnlGek3pM&imgurl=http://www.thedust.nazwa.pl/galeria/components/com_ponygallery/img_pictures/originals/20090705_2096954607_frezje2.jpg&w=648&h=627&ei=XBISUsSPDpKjhgf2_IDoDg&zoom=1&ved=1t:3588,r:16,s:0,i:138&iact=rc&page=2&tbnh=193&tbnw=228&start=10&ndsp=21&tx=117&ty=74

    http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1280&bih=659&tbm=isch&tbnid=CNPu2N1_DDw2SM:&imgrefurl=http://www.kwiatylublin.eu/sklep%3Fpage%3Dshop.product_details%26category_id%3D6%26flypage%3Dflypage.tpl%26product_id%3D61&docid=278gKdqXGrc6tM&imgurl=http://www.kwiatylublin.eu/components/com_virtuemart/shop_image/product/frezje_4e56862d8d79f.jpg&w=500&h=375&ei=XBISUsSPDpKjhgf2_IDoDg&zoom=1&ved=1t:3588,r:70,s:0,i:309&iact=rc&page=4&tbnh=180&tbnw=249&start=55&ndsp=22&tx=135&ty=70
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  77. nr 73
    baner: http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    proponuję moją miłość czyli winyle o takie czarne krążki: http://us.123rf.com/400wm/400/400/kaspri/kaspri1104/kaspri110400012/9280702-czarny-winyl-lp-albumu-dysku-izolowane-da--ugo-odtwa-rz-dysk-etykieta--puste-w-ba--a--kitny-niebiesk.jpg
    bądź żółte, czerwone, a najlepiej odwrotnie niż na obrazku z kolorystyką:)

    OdpowiedzUsuń
  78. nr 74 W ostatniej chwili ! ale zdążyłam, dopisuję się ;) Kolory do wykorzystania : brąz, czerwień, niebieski i zielony. razem powalają ;) A ja dziękuję za zorganizowanie candy ;) piękne kolczyki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Kiedy wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń

Dodawanie komentarzy zostało wstrzymane. Zapraszam na http://lolissa.blogspot.com

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.