niedziela, 19 października 2014

Wisior "Feniks"

Rzadko robię wisiory, w sumie nie wiem czemu :) Ten powstał jako inspiracja do wyzwania Szuflady "Czerń z czymś". Moje pierwsze skojarzenie było inne, ale rezultat był kiepski, więc wylądował w rzeczach do poprawki. Jak będę miała natchnienie jak to ulepszyć, to pokażę. Drugie skojarzenie to złoto. Jakiś czas temu kupiłam ozdobny element ze złotego hematytu. Byłam nim zauroczona, bo kocham Art Deco. Nazwa "Feniks" odnosi się głównie do jego ogona, jest czarny, bo "wyszedł z popiołu" ;). Użyłam czarnego Rivoli, koralików TOHO i czarnych sznurków sutasz. Tył miał być wykończony czarnym filcem, ale złamałam swoją żelazną zasadę: wykańczałam wisior wieczorem przy lampce, a rano okazało się, że użyłam granatowego materiału... Dlatego tył ma z czarnego zamszu. Na uwagę zasługuje też krawatka (instrukcja TUTAJ) zrobiona z najdrobniejszych koralików. Naprawdę podziwiam wszystkich, którzy pracują z takimi maleństwami.
Zachęcam do zmierzenia się z Otwórz Szufladę i pozdrawiam wszystkich. Właśnie wróciłam z V Zjazdu Twórczo Zakręconych! Opowiem o tym wkrótce!




16 komentarzy:

  1. Piękny wisior, bardzo mi się podoba krawatka i "ogon" :) Też bardzo lubię połączenie czerni ze złotem, zawsze wygląda elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Krawatka to był eksperyment, całe szczęście udany

      Usuń
  2. Świetny pomysł na temat wyzwania - czerń jest ponadczasowa i zawsze elegancka, a w połączeniu ze złotem wygląda wręcz dostojnie. Piękna praca. Szczególnie krawatka robi wrażenie ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie też czerń i złoto to symbole elegancji... Połączenie tych barw w wisiorze dało piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czarny ze wszystkim dobrze wygląda, no może oprócz brązowego.

      Usuń
  4. Od razu jak go zobaczyłam to pomyślałam - Art Deco!! Niesamowicie wpasowałaś go w tamtą epokę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) sam ten złoty element jest w stylu ArtDeco i dodaje dużo stylu.

      Usuń
  5. Co tu dużo pisać... wisior jest cudny... widziałam na żywo i aż mi się oczka roziskrzyły taki jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny, złoto z czernią idealne połączenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) wolę srebro, ale nie mogłam się oprzeć temu 'ogonowi'

      Usuń
  7. Hm :) Co tu dużo mówić cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Bardzo nowoczesna forma sutaszu. A krawatka.. chylę czoła. Bezbłędna.

    OdpowiedzUsuń

Dodawanie komentarzy zostało wstrzymane. Zapraszam na http://lolissa.blogspot.com

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.