środa, 5 grudnia 2012

Olbrzymie srebrno-ciemnoszare kolczyki z cyrkoniami

W skład tych kolczyków wchodzą sznurki sutasz w srebrnym, błyszczącym kolorze i o barwie ciemnoszarej. Do tego użyłam perełek w różnych odcieniach szarości, cyrkonie oraz koraliki TOHO. Robiłam je tydzień, bo przy pracy robię straszliwy bałagan, a miałam w międzyczasie gości :) i na basenie rozciełam sobię rękę akurat w miejscu, na którym opieram igłę  A jak wystawiam koraliki, sznurki i inne akcesoria, to zajmują one mnóstwo miejsca. Dla mnie inspiracją były diamenty i grafit, które "oprawiłam" w srebro. Robienie biżuterii z metalizowanych sznurków sutasz jest bardzo wymagające, ale efekt jest dobry.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodawanie komentarzy zostało wstrzymane. Zapraszam na http://lolissa.blogspot.com

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.