wtorek, 2 kwietnia 2013

Wyniki pierwszego candy!

Pierwsze candy na moim blogu przerosło moje najśmielsze oczekiwania! Zgłosiło się aż 122 osoby, a niestety bransoletka z zegarkiem jest tylko jedna! Oto screen programu do generowania liczb losowych online. Zegarek wygrała osoba z numerem 102, czyli Barbara S. Gratulacje! 

Dodatkowe nagrody wygrały numery 32 (Ula S) i 15 (Paula Art) i są to któreś z moich kolczyków. Proszę o kontakt (soutache1@gmail.com, możesz podać które Ci się podobają, może je jeszcze mam :).


Już wkrótce zorganizuję nowe candy.

Chciałabym zaprosić chętne osoby na mojego bloga, w którym przedstawiam krok po kroku jak wykonać sutaszową biżuterię na podstawie moich doświadczeń. Jest tam kilka postów o podstawowych rzeczach (materiałach, narzędziach), już przygotowuję tutorial. Blog jest bezpłatny, ale o ograniczonym dostępne. Warunkiem uczestnictwa jest chęć nauczenia się haftu sutasz, obserwowanie mojego bloga i wysłanie do mnie maila (soutache1@gmail.com), a ja wyślę dostęp. Chcę się podzielić moją pasją i wiedzą.

25 komentarzy:

  1. Dziękuję za miła zabawe i oczywiście gratuluje dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja pierwsza wygrana na blogach- jeszcze nie mogę uwierzyć. Dziękuje bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Dziewczynom! Eh... zazdroszczę takich cudeniek :-)
    Dziękuję za zabawę i zapraszam na moje pierwsze candy!
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/04/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom a Tobie dziękuję za zabawę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję szczęściarom. Ja jeszcze nie tym razem.Szkoda. Za zabawę dziekuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również gratuluję i zazdroszczę,...ale skoro obiecujesz,że niedługo nowe candy, to kto wie,... może się poszczęści następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrzę i niedowierzam - huuuuuura !!!
    Naprawdę ten cuuuudny zegarek wygrałam - wow!!!!
    Dziękuję, dziękuję ;)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę ja diabli;) I gratuluję;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję szczęściarom :) i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze, pozazdrościłam troszkę :)
    ale gratulacje dla szczęściar!!
    a Tobie dziękuję za zabawę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję farciarom :)
    Pozdrawiam i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję ... z chęcią bym się przyłączyła ... sutasz mnie fascynuje ale obecnie tak mało mam czasu ....że nie chcę zabierać miejsca chętnym dziewczynom ..... może jeszcze będzie taka szansa na naukę

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje zwycięzcom i dziękuje za zabawę;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Szczęśliwym dziewczynom!
    Nauczyć się sutaszu to byłoby wyzwanie ... Póki co opanowuję jedną umiejętność.
    Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwycięzcom :)

    Zapraszam do siebie na Candy :) http://kolorowapasja.blogspot.dk/2013/04/rocznicowo-wiosenne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę i gratuluję Zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zabawę i gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulację! Ehh te szczęściary. Jaki mają piękny prezent na wiosnę :)
    Oglądam Twojego bloga z podziwem i naprawdę gdybym tylko miała teraz więcej czasu, to sama bym się za to zabrała :)
    Piękności tworzysz :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dodawanie komentarzy zostało wstrzymane. Zapraszam na http://lolissa.blogspot.com

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.