wtorek, 30 kwietnia 2013

Wyniki ostrego candy

Bardzo dziękuję moje kochane za cudowne odpowiedzi. Tym razem nagroda losowa powędruje do osoby nr 9 czyli Ani M. Gratuluję!


Postanowiłam, że jest to ostatnie candy z losowaniem nagrody głównej, bo mam straszne problemy z wstawieniem wyniku losowania na stronę. Ktoś może wie jak najłatwiej to zrobić?

Wiem, ze wiele z Was obserwuje mojego bloga, często komentuje i same robicie piękne rzeczy. Dlatego pod tym candy jest dużo odpowiedzi, które według mnie są godne nagrodzenia. Miała być jedna nagroda, ale będą dwie. Pierwszą nagrodę dodatkową wygrywa Monia Fioletowa (numer 32). Rzadko piszę o sobie, ale mogę zdradzić, że jestem z wykształcenia i zamiłowania historykiem, Monia "trafiła" z odpowiedzią.
Drugą osobą, której odpowiedź na długo zapadła mi w pamięć, to Agnieszka L. (numer 8). Wizja "barbarzyńskiej" księżniczki mnie oczarowała, a do tego chcę się odwdzięczyć za spersonalizowany pierniczek. Do tego zapunktowała wpisem o biżuterii, po której włożeniu trzyma się głowę wysoko.

Moniu i Agnieszko, proszę o maila, nagrodą są kolczyki, których temat, wielkość i kolor same zaproponujecie,

Pozdrawiam wszystkie czytelniczki mojego bloga i zachęcam do wzięcia udziału w kolejnej zabawie, którą ogłoszę już niedługo.

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę a dziewczyną gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczynom ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn, a dla organizatorki podziękowania za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn i pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miła zabawe i gratuluje dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i bardzo dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę popracować nad reakcjami, bo ten mój pisk radości o mało nie doprowadził do stanu przedzawałowego w moim najbliższym otoczeniu ;)))) Zwłaszcza, że tworzysz tak piękne rzeczy, że każdorazowo oczy w pięciozłotówki mi zamieniasz ;))) Gratulacje dla wszystkich nagrodzonych ;)))) I ogromne buziaki dla Ciebie i wszystkich, którzy w komentarze zaglądają ;))))

    OdpowiedzUsuń
  8. tylko pogratulować zwyciężczyniom :) ps. będę czekała na następną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężców :)
    i dzięki za zabawę

    OdpowiedzUsuń

Dodawanie komentarzy zostało wstrzymane. Zapraszam na http://lolissa.blogspot.com

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.