sobota, 4 maja 2013

Wymianka z AMIRkoraliki

To już moja kolejna wymianka. Tym razem wymieniłam kolczyki za bransoletkę z Anetą z AMIRkoraliki. Bardzo podobały mi się bransoletki caprice i taką chciałam. Kiedy otworzyłam pudełko szczęka mi opadła. Bransoletka jest przepiękna, widać niezwykły kunszt Anety. Zestawienie kolorów, precyzja wykonania i idealny rozmiar składają się na to, że mogę polecić każdemu jej wyroby. Do tego to bardzo miła osoba, która lubi to co robi i to widać po pracach. Rzadko noszę biżuterię, ale tę od razu włożyłam i wiele osób zwróciło na nią uwagę. Jestem niezwykle zadowolona z tej bransoletki i nosze ją z dumą. Dziękuję Aneto!



2 komentarze:

  1. Ależ proszę bardzo ! Pysiak mi się cieszy :) z kilku powodów. Twe słowa,-ach ! dawno nie słyszałam takich pochwał i takiej cudnej reklamy :) . Cieszę się , że bransoleta się spodobała, przynosi zainteresowanie swojej Właścicielce, kazałam jej również by przynosiła szczęście :) a na koniec cieszę się , że dotarła cała i zdrowa. Mocno ją obkleiłam :) ps. a ja czekam niecierpliwie na kolczyki...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dodawanie komentarzy zostało wstrzymane. Zapraszam na http://lolissa.blogspot.com

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.