środa, 13 sierpnia 2014

Kolczyki "Morskie odmęty"

Co jakiś czas zapraszam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu Szuflady. Tym razem temat jest bardzo ciekawy i szeroki, mianowicie morze. Niedawno wykonałam kolczyki "Marynarskie", a teraz zainspirowałam się morska głębią. Od dzieciństwa mam lęk przed bardzo głęboką wodą, nie oglądam filmów przyrodniczych, a jak jestem nad morzem to tylko pływam przy brzegu albo w basenie :(

Wracając do kolczyków: wzór dość często przeze mnie używany w różnych wariantach. Ogólnie jest w kolorystyce niebieskiej i ciemnoturkusowej: cztery odcienie sznurka sutasz, koraliki TOHO, fire polish i perełki. Na uwagę zasługuje też urocza podwójna kokardka.





12 komentarzy:

  1. Przepiękne są! Jak głębia oceanu :) Uwielbiam takie szafiry, turkusy i niebieskości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Powinno być odwrotnie: od błękitnego do czarnego, ale ja zawsze wolę zacząć od czarnego ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam Twoje kolczyki, po prostu ubostwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne czuć toń oceanu, uwielbiam granat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się jak mogłam :)

      Usuń
  5. Piękne kolory, ale kokardka jest tu "tym czymś". cudnie wygląda taka podwójna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie byłam pewna, bo wstążka jest wąska, ale podwójna już wygląda lepiej i nadaje charakter kolczykom

      Usuń
  6. Piękne. Świetnie wycieniowane odcienie. Urzekająca kokardka. Mistrzowskie wykonanie. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zwłaszcza za mistrzowskie wykonanie. Za każdym razem staram się precyzyjnie wykonać prace, ale rzadko jestem zadowolona

      Usuń

Dodawanie komentarzy zostało wstrzymane. Zapraszam na http://lolissa.blogspot.com

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.