czwartek, 6 listopada 2014

Kolczyki "Mroczna galaktyka"

Ostatnio mam mnóstwo pracy pozasutaszowej, ale jakoś się wyrabiam i wieczorami tworzę coś nowego, niestety zajmuje mi to więcej czasu. Tym razem są to kolczyki "Mroczna galaktyka", bo kolorystyka przypomina kolory widoczne na  zdjęciach kosmosu. Miałam cudne, ciemne guziki, z niebieskim i fioletowych odblaskiem, który ciężko uchwycić na zdjęciach, stały się one centrum kolczyków. Ich wzór to płomienie! U góry koralik w kształcie piramidki. a u dołu koje ukochane kolce. Dzięki nim kolczyki wyglądają jak obcy :) Tył wykończony naturalną skórą.







26 komentarzy:

  1. Po prostu świetne! Super forma i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, idealne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Te guziki cudne, a w połączeniu ze spike'ami dają kapitalny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Szkoda, że nie widać na zdjęciach jakie śliczne są te guziki!

      Usuń
  4. Wspaniała praca. Bardzo dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu dużo mówić - nieziemskie!. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miało być mrocznie i kosmicznie i tak właśnie jest:)! cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że nie tylko ja tak myślę :)

      Usuń
  7. Uwielbiam formy Twojej biżuterii, są zawsze niebanalne :) i połączenia kolorów - jak zawsze - genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Staram się tworzyć rzeczy oryginalne i w zgodzie ze sobą :-) chociaż zdarzyło mi się robić coś na przekór sobie i nie lubię tych prac...

      Usuń
  8. Nie taka znowu mroczna, ja bym się chętnie w tej galaktyce znalazła. Kolory tworzą niesamowity klimat, a te guziki tylko go dopełniają, świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. to jest taka wesoła i mroczna galaktyka :) guziki odwaliły połowę roboty.

      Usuń
  9. Pięknie wkomponowałaś te guziki Olu!
    Kolory są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Akurat te guziki to bardzo wdzięczna inspireacja do pracy.

      Usuń
  10. Świetne te guziory! Przecudnie je odziałaś :):) Greenfrog ma rację - z przyjemnością patrzę na Twoje dzieła, bo każde ma w sobie to "coś";)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne! Myślałam, że to niemożliwe, ale zaskakujesz mnie z każdą kolejną swoją pracą - i to zawsze pozytywnie! :) Twoje mroczne rękoczyny nigdy mi się nie znudzą! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) Tak między nami - moje mroczne rzeczy zwykle robię bez większych problemów, rzadko je pruję i jestem zadowolona z efektu. Gorzej z innymi...

      Usuń
  12. Wow robią wrażenie, genialne :) świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Kolorystyka bardzo mi się podoba, pewnie użyję jej wielokrotnie :)

      Usuń

Dodawanie komentarzy zostało wstrzymane. Zapraszam na http://lolissa.blogspot.com

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.